Wij zoeken een ervaren kandidaat-notaris (m/v) voor onze familierechtpraktijk (minimaal 4 dagen). Voor deze functie is het belangrijk dat je zelfstandig te werk kunt gaan. De werkzaamheden zullen bestaan uit:

• het zelfstandig opstellen van overeenkomsten, akten, adviezen en overige stukken op het gebied van het familierecht en het contact hebben met cliënten en diverse andere partijen, zoals adviseurs, belastingdienst en fiscalisten;
  • het voeren van (voor)besprekingen met cliënten, verwijzers en adviseurs ter voorbereiding op het opstellen van akten alsmede het geven van notarieel-juridische voorlichting en advies ter zake;
  • passeren van akten in de waarneming.

Wat verwachten wij van je?
– je bent een fijne collega met humor;
– je hebt een afgeronde masteropleiding Notarieel Recht;
– je bent bij voorkeur waarnemingsbevoegd:
– je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
– je bent zelfstandig, ijverig, commercieel, stressbestendig, proactief en klant- en
oplossingsgericht;
– je bent communicatief sterk.

Wat wij bieden:
– een marktconform salaris;
– goede arbeidsvoorwaarden;
– een prettige en moderne werkomgeving;
– een plek in een flexibele organisatie;
– thuiswerken is deels mogelijk maar niet verplicht;
– toegevoegd notaris worden behoort (op termijn) tot de mogelijkheden;
– de kans om deel uit te maken van een leuk en enthousiast team.

Indien je wordt aangenomen zonder tussenkomst van een recruiter ontvang je een bruto maandsalaris extra nadat je één jaar bij ons in dienst bent en dit dienstverband  wordt voortgezet.

Interesse?
Stuur dan zo snel mogelijk je sollicitatiebrief met recent CV naar j.heemskerk@heemskerkenfeijen.nl. Mocht je vragen hebben, neem dan even telefonisch contact op (070 4400222) met Jasper Heemskerk.